Nuffnang Ads

Followers

Friday 17 January 2014

TERKEJUT!!! LAZADA CALL

Tengah2 sedap dibuai mimpi dek tilam yang empuk tetiba ada vibrate dikesan daripada handfon yang berada di sisi katil. .
vrutttt!!!! vrutttt!!!! vruttt!!!(vibrate)
LAZADA = Hello, kami dari lazada, boleh kami bercakap dengan En.Syafiq. .
Saya = Ya, Syafiq bercakap. . .
Lazada = Maaf Menggangu, saya nak pastikan sama ada barang encik sudah diterima atau pun belum?
Saya = Ohh, sudah. .
Lazada = Ok, kami cuma ingin double check semula, terima kasih, Have a nice day. .
Rupenya lazada servis ingin memastikan barang yg dipesan sampai kepada saya berikutan kes servis penghantaran Gdex yang lambat dan bermasalah.
DSCN1150  so ni lah barang yang telah sampai kepada saya. . .
DSCN1167
Ok, barang yang saya beli merupakan iron steamer yang berharga RM100.00 tapi ditelah didiskaun kan menjadi RM49.00 and lagi satu barang ialah earphone Philips yang bernilai Rm20.00 selepas didiskaun, termasuk caj penghantaran kene tambah lagi 6ringgit. Overall, Lazada mempunyai servis yang sangat bagus dan cekap. Saya rasa Lazada juga salah satu online shopping yang boleh dipercayai dan saya syorkan kepada anda semua supaya mencuba servis online shopping seperti lazada dan juga zalora. soo . .takde istilah kene tipu or takut barang tak sampai kerana ianya dijamin sampai. Cuma kadang2 akn berlaku masalah2 servis penghantaran yang delay beberapa hari. . . tapi bergantung kpd nasib andalah.TQ. . Jom Shoping!!! :)

2 comments:

  1. nak pinjam iron steamer. jgn lupa bawak pg PD hehehe

    ReplyDelete
  2. Bagus tu. Tak pernah try. Boleh la try nanti. =)

    ZH Blogger

    ReplyDelete

LinkWithin

Anda munkin meminati :